18 Haziran 2008 Çarşamba

Çürüğe erken teşhis!


Çürüğe erken teşhis!

Diş macunu markası İpana, başarılı 50. yıl kampanyasının ardından yeni ürünler ve reklamlarıyla karşımıza çıkmaya devam ediyor. Bunlardan biri de İpana Kalsident...

İddiası ise çürüğün erken belirtilerini tersine çevirmek. Uzun zamandır P&G ile çalışan Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi ekibi bu iddiayı akılda kalıcı bir dille anlatmaya çalışıyor. Reklamdaki çocuğun sevimliliği ve İpana’nın sevilen jingle’ı ile, gülümseten ve geri dönüşü eğlenceli bir kampanya ortaya çıkmış.

İpana Künye

Reklam veren : Procter&Gamble
Reklam Ajansı : Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi
Ajans Başkanı : Nikolaus Dimos, Nihan Aksu
Yaratıcı Grup : Burak Arıcı
Stratejik Planlama : Spark; Yelda Aktuna, Özge Soykan
Kullanılan Mecra : TV

Hiç yorum yok: