2 Haziran 2008 Pazartesi

Radikal Marketing

Radikal Marketing

Glenn Rifkin, Sam Hill; Çeviren: Kıvanç Kutmandu
MediaCat Kitapları;
İstanbul, 2001, 14.5 x 21.5 cm, 368 sayfa,


Pazarlamaya taze ve kışkırtıcı bir yaklaşım getiren bu kitap, Harley-Davidson'dan NBA'e kadar birçok kuruluş tarafından kullanılan ve başarısı kanıtlanmış bir strateji sunuyor: Radikal Marketing... Fikirlerine sıkça başvurulan bir pazarlama uzmanı olan Sam Hill ve New York Times'ta iş dünyası ile ilgili yazılar yazan deneyimli yazar Glenn Rifkin bu kitaplarında, on yenilikçi kuruluşa geleneksel sektör liderlerinden önemli oranda Pazar payı kapma fırsatını veren sıradışı pazarlama yöntemleri üzerinde duruyorlar. Bu on yenilikçi kuruluşun hepsi de müşterileri ile kusursuz bir uyum içindedir ve bu da onlara, reklama milyonlarca dolar harcamalarına gerek kalmadan veya harıl harıl çalışan dev pazarlama birimleri oluşturmadan, piyasanın nabzını tutma imkanı sunuyor.

Hiç yorum yok: