2 Haziran 2008 Pazartesi

Radar Altı İletişim

Radar Altı İletişim

Jonathan Bond, Richard Kirshenbaum; Çeviren: Aycan Akyıldız
MediaCat Kitapları;
İstanbul, 2004, 272 sayfa


Gazetede, televizyonda, süpermarketlerde, internette, radyoda, açıkhavada ve her yerde... Günde ortalama 1.500 reklam mesajıyla 'kafası şişirilen' günümüz tüketicisi çareyi özel bir radar geliştirmekte buldu. Bu radar, tüketiciyi tanımadan, tüketiciye saygı duymadan, empatiden yoksun bir biçimde hazırlanmış her mesajı derhal yakalıyor ve imha ediyor.

Tüketiciye ulaşabilmek için artık her şeyden önce, radara yakalanmamak gerekiyor. Bu kitap, günümüz tüketicilerinin reklamlardan kaçtıkları, ticari mesajlara karşı güvensiz oldukları gerçeğini temel alarak yeni bir reklamcılık ve pazarlama iletişimi yaklaşımı geliştiriyor.

Ticari mesajların radara yakalanmadan tüketici zihnine nasıl ulaşabileceğini gösteriyor. Üstelik tüm bunları, son dönemin en yaratıcı ajanslarından birinin 'kampanya hikayeleri' üzerinden yapıyor. Tüketiciyle iletişim kurmak zorunda olan herkes için...

Hiç yorum yok: