2 Haziran 2008 Pazartesi

Post İmaj Devri

Post İmaj Devri

John Grant; Çeviren: Dinç Tayanç
MediaCat Kitapları;
İstanbul, 2004, 14.5 x 21.5 cm, 352 sayfa


John, harikalar diyarında geçirdiği tuhaf zamandan sonra, yaşamın zeminine sert bir iniş yaptı. Gözlerini ovuştururken, 'Yüksek irtifada soyut bir uçuş yapmanın tehlikesi, yaratacağı gerçekçi olmayan fikirlerde yatar. Gerçek yaşamı algılayabilmek için yere inmek zorunda olmamızın nedeni de budur' diye mırıldanıyordu.

John Grant, pazarlamanın Post-İmaj Devri aşamasında, insanların beyinlerini marka imajlarıyla hipnotize etmek yerine, konsept yaratma anlayışına dayalı, sağduyulu ve akılcı bir pazarlama disiplini dönemine girdiğimizi anlatıyor. İmaj döneminin iddialı söylemleriyle değil, sakin bir dille...

- Buradan beyaz bir tavşan geçtiğini gördünüz mü?

- Evet, kafası bozuk görünüyordu...

Hiç yorum yok: