18 Haziran 2008 Çarşamba

O.K.'in yeni kampanyası yayında!


O.K.'in yeni kampanyası yayında!

OK, “Bana bir şey olamaz deme okey mi? kampanyasıyla sağlıklı bir cinsel hayata OK diyor.

Okey, RPM/Radar reklam ajansıyla hazırladığı yeni reklam kampanyası bir yandan toplumsal sorumluluk bilincini sahipleniyor, bir yandan da esprili ifadelerle sağlıklı ve mutlu bir cinsel yaşamın basit sırlarını tüketiciyle paylaşıyor.

1991 yılından beri pazar lideri olan Okey, bilinçlendirme misyonunun verdiği sorumlulukla hareket etmeye devam ediyor. 2007 yılında sürdüreceği reklam kampanyasının hazırlıklarını tamamlayan Okey, toplumu bilinçlendirme sorumluluğunu, zeki bir dil ve esprili unsurlar kullanarak yarattığı “Bana bir şey olmaz deme okey mi ?” kampanyasıyla yerine getiriyor. Yeni reklam kampanyası ile toplumun cinsellik anlayışında yine önemli noktalara değinen Okey, mesajlarında cinsel yolla bulaşan hastalıkların ve doğum kontrolünün ciddiye alınması gerekliliğini, kendine özgü yöntemle anlatıyor.

“Bana bir şey olmaz deme okey mi?” Önemli bir sosyal zaafa parmak basıyor

Her yaştan ve cinsiyetten tüketici için anlaşılır ve ilgi çekici mesajlarıyla bu güne kadar cinsel korunma yönteminde prezervatif kullanımında önemli bir artış oluşturan Okey, kampanyasıyla, toplumda göze çarpmayan fakat çok ciddi sonuçlar doğuran “bana bir şey olmaz” anlayışına ve bu nedenle mutlu cinsel yaşamın tehlikeye atılmasına dikkat çekiyor. Aile planlaması ve cinsel yolla bulaşan hastalıklara karşı korunma mesajını toplumda yerleştirmeyi ve süregelen yanlış ve çarpık davranışların önüne geçmeyi amaçlıyor.

Kampanya için oluşturulan “Bana bir şey olmaz” mesajını farklı şekilde ele alan 5 basın ilanında, tost makinesindeki elektriği çatalla ya da kontrol kalemiyle kontrol etmek, motosiklete binerken şapka ya da kask takmak, denize dalarken piknik tüpü ya da oksijen tüpü kullanmak gibi esprili seçenekler sunuluyor. Bana bir şey olmaz diyen erkeğin hep yanlış seçimler yaptığı ileri sürülerek, “Sen sen ol, yine de bana bir şey olmaz deme” söylemiyle cinsel yaşamda korunmanın gerekliliğine dikkat çekiliyor. Yazılı basın, televizyon, okul kampüsleri, eğlence mekanları ve yazlık mekanlar ile özel gün ve aktivitelerde uygulamaya konacak olan OK “Bana bir şey olmaz” kampanyası, RPM/Radar reklam ajansı tarafından hazırlandı.

Bana birşey olmaz deme O.k. mi? Künye

Yaratıcı Ekip : Haluk Erkmen-Kerem Özkurt
Yaratıcı Direktör : Paul Mac Millen
Müşteri ilişkileri : Ertuğrul Ersin-Seda Çeliktürk
Stratejik Planlama : Sonat Antepli
Prodüksiyon Şirketi : DKFY-Deniz Kunkut
Yönetmen : Hugo Cariss

Hiç yorum yok: