4 Haziran 2008 Çarşamba

Kale Kilit 2005 kampanyası

Kale Kilit

Kale Kilit 2005 kampanyasını basın ve outdoor olmak üzere iki mecrada başlattı. Marka bilinirliği yüksek olduğu ifade edilen Kale Kilit’in kampanya amacı, olumlu bir yaklaşım ve yumuşak ses tonuyla markayla tüketici arasında sıcak bir bağ kurmak. Kale Kilit’in güvenilirliğini doğrudan bir anlatımla ortaya koyan kampanyanın hedefi marka değerini artırmak. Maddi değerler kadar maneviyatı da ön planda tutan kampanyanın görselleri herkesin kendi hayatından bir şeyler bulacağı nesneler. “Sevdikleriniz güvende” başlığının kullanıldığı kampanyanın yaratıcılığı ve yüksek frekansı sayesinde gözden kaçmasına imkân yok. Yaz aylarının renkleriyle örtüşen ilanlar, interaktif yapısıyla da akılda kalıcılığı hedefliyor.

Hiç yorum yok: