20 Haziran 2008 Cuma

Grup içi ücretsiz tarife


Grup içi ücretsiz tarife

Telekomünikasyon sektöründeki rekabet tarifelere yansımış durumda. Türkcell’in tarife yumurtlayan tavuğuna Vodafone, üç farklı tarife ile cevap veriyor. Bunlar “Grup İçi Ücretsiz Tarife”, “Gezen Ofis” ve “Hesaplı Tarife”

Bu üç tarifeden birisi olan “Grup İçi Ücretsiz Tarife”nin televizyonlarda gösterilen filmi etkileyici. Sokakta dolaşan bir genç adam, bir sokak şarkıcısıyla karşılaşıyor. (Nasıl bir işi varsa?)
Müzik hoş… Genç adam da, hemen patronunu arıyor ve “abi” diyor, “ara-dığımız müzisyeni buldum” ve müziği dinletmeye başlıyor. Ama patron cep telefonu faturalarından mustarip, kısa bir süre dinleyip kapatıyor. Eleman telefonu tekrar kulağına tutuğunda, bakıyor ki, patron kapatmış. Sonuç: Hayal kırıklığı…

Reklam mesajını dolandırmadan, direk veriyor: Faturalardan korkup ayağınıza bin yılda bir gelecek fırsatları kaçırmayın. Zaten devamında, ikinci senaryo gösteriliyor. Patron grup içi ücretsiz tarifeye geçmiş ve aradığı yeteneği bulmuş.
Reklamın mesajı net olmakla birlikte, seslendiren adamın ses tonu sanki Türk filmlerinden çıkmış gibi. Reklamdaki gencin patronunu “Abi!” demesi ise ilginç. Ses tonuyla birleşince hafif bir dram havası seziliyor. Vodafone’un diğer gezen ofis ve hesaplı tarifenin gazetelerde kullanılan figürleri ise biraz karmaşık.

Kampanya Künyesi

Reklamın adı : Grup İçi Ücretsiz Tarife
Reklamveren : Vodafone
Kreatif Ajans : Grey Worlwide/ GREY
Medya Ajansı : Mediacom
Kullanılan Mecra : TV, gazete, internet, dergi, açıkhava

Reklamın adı : Gezen Ofis
Reklamveren : Vodafone
Kreatif Ajans : Grey Worlwide/ GREY
Medya Ajansı : Mediacom
Kullanılan Mecra : TV, gazete, internet, dergi, açıkhava

Reklamın adı : Hesaplı Tarife
Reklamveren : Vodafone
Kreatif Ajans : Grey Worlwide/ GREY Manajans/ JWT
Medya Ajansı : Mediacom
Kullanılan Mecra : TV, gazete, internet, dergi, açıkhava

Hiç yorum yok: