22 Mayıs 2008 Perşembe

Pazarlama

Doğan Tuncer, Doğan Yaşar Ayhan
Gazi Büro Kitabevi;
Ankara, 1994, 16 x 24 cm., 305 sayfa


Bu ölçüde yaygın olarak kullanılmaya çalışılan pazarlama tekniklerinin doğru olarak öğrenilmesi ve sağlıklı uygulanabilmesi ve sağlıklı uygulanabilmesi amacıyla hazırladığımız bu kitap iki ayrı kitleyi hedeflemiştir. u hedeflerden biri; pazarlama programlarına yer verilen eğitim ve öğretim kurumlarının öğrencileridir. kinci hedef kitle ise, pazarlama uygulayıcılarıdır. Her tür işletme yöneticisi ve pazarlama yöneticisine, kavram ve uygulamaları sağlıklı bir biçimde yerli yerine oturtabilmek ve en son pazarlama uygulama ve tekniklerini onlara iletebilmek amaçlanmıştır. Önsöz)

Hiç yorum yok: