21 Mayıs 2008 Çarşamba

Neden Herkes Futbol ve Reklamdan Anlar

Neden Herkes Futbol ve Reklamdan Anlar

Fatoş Karahasan
BAMM - Business Advertising Marketing Media Yayınları;
İstanbul, 2007, 119 sayfa


Teknolojik devrimde en büyük payı iş dünyası aldı.

Küresel rekabetin gölgesinde üretim modellerinden tüketime dek bilinen her şey değişiyor, Pazar dengeleri yeniden kuruluyor, tüketicinin dili farklılaşıyor. Reklamveren – reklamcı arasındaki ezber de bozuldu: ajansın üretim sürecine daha çok müdahale ediliyor; yıkıcı eleştiriler karşısında iyi fikirler kurban veriliyor. Oysa reklamcılığın en önemli silahı yaratıcılıktır!

Vasatın iktidarı kimseye fayda sağlamaz.

İşte bazı öneriler, vasata direnmek isteyenler için...

Hiç yorum yok: