22 Mayıs 2008 Perşembe

Kodak Assvertising Uygulaması

Assvertising mecrasından bahsetmiştik. Görevli modellerin iç çamaşırlarının üstüne logo, internet adresi ya da dikkat çekici mesaj koydurarak, kalabalığın içinde “popo gösterme” oyununa imkan veren, ve bu sayede hedef kitleye popo merkezli bir tanıtım sunan, alternatif bir reklam mecrası…
Kodak markası, Ukrayna- Kiev’de düzenlenen Fotoğraf fuarında assvertising mecrasını kullanmış. 2 çekici bayanla anlaşılmış ve görevli bayanlar gelen geçene popolarındaki “Kodak” logosunu göstermek için şekilden şekile girmişler.

Kodak Assvertising

Assvertising mecrası kendine güçlü bir marka buldu diyebiliriz. Bunun sonu nereye gidecek bilinmez ama sonucunda birileri alternatif reklam mecralarını kimsesiz bırakmıyor. Onlara sahip çıkıyor. Doğru ya da yanlış, kendi bilecekleri iş…

Fakat benim fikrim daha da çılgınlaşıp, daha da cesur hareket etmekten yana olacak. Assvertising mecrası bana hiç bir zaman yaratıcı gelmedi, sadece çılgınca bir fikirdi. Eğer çılgın bir fikriniz varsa daha da risk alıp, işin suyunu çıkarmadan sonucu daha da eğlenceli bir hale getirebilirsiniz. Mesela, ben KODAK olarak bu mecrayı kullanacağım ve bir fuar organizasyonu var gündemimde… Bayanlar çekici. Mini etekler giydirilmiş. Herşey yolunda! Şimdi sırada işin eğlence kısmı var.

Bana en az 10 görevli, mini etekli ve popolarında KODAK yazılı bayan lazım! Bayanların üç tanesi stand başında, diğer yedi tanesi de fuar alanı içinde belli yerlerde görevlerini yapacaklar. Stand’da duran görevliler, ziyaretçilere bildiri dağıtacak.

Bildiri:Cep telefonlarıyla Kodak yazılı en güzel Popo fotoğrafı çekip Kodak Standına getirene, 1 adet Kodak Fotoğraf Makinası Bedava!
Katılımcılara Kodak baskılı donlar bedava! vb…

Kodak Assvertising Medium

İşte eğlenceden kastım bu… Madem çılgınız, bir poponun vereceklerinden daha fazlasını istemeliyiz.

Ne dersiniz ?

Hiç yorum yok: