Fanta’nın global reklam kampanyası Türkiye’ nin meşrubat pazarını da (bamboocha)ladı. Bir çok ülkede hedef kitleyi ‘’ Selam, ben Jimmy humuhumu nukunuku apua bu da küçük birader ! ‘’ diye selamlayarak bamboocha felsefesinden bahseden reklam kampanyası başarıyla devam ediyor. Alışılmışın dışında karakterlerin doğa harikası mekanlardaki yaşamları; eğlenceli, komik, farklı bir tarzda tüketiciye sunuluyor. Birbirini takip eden reklamlar hedef kitleyi her seferinde birazcık daha sonuca yaklaştırıyor. Görsel mesajların yanında belden aşağı espriler de kampanyanın genişliğini kanıtlıyor. Böylece bamboocha felsefesi dallanıp budaklanıyor ve kendini iyice tanıtan ve sonucunda başarılı bir satış grafiği bekleyen global bir kampanya olduğunu gözler önüne seriyor. Bu da Fanta’nın marka imaji her geçen gün daha da kuvvetleniyor.
16 Mayıs 2008 Cuma
İç bi Fanta, kal Bamboocha !
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder